Wednesday 24 January 2007

+ Sabieu que...?

Hi!
El que avui escric ho he après llegint el llibre "el curiós incident del gos a mitjanit", un llibre que recomano a tothom.
Doncs bé, allà s'hi expliquen dues curiositats curiosíssimes relacionades amb Sherlock Holmes! Que són...!

* En els llibres escrits per Conan Doyle no apareix mai la mítica frase : Elemental, estimat Watson. S'ha fet famosa perquè deu aparèixer en alguna pel·lícula però, en els llibres, el Sherlock mai ho diu.

* Sherlock Holmes mai apareix descrit en els llibres portant aquell barret de caçador tan distintiu. El barret se'l va inventar el dibuixant d'una de les portades dels llibres, o apareix a les pel·lícules o... whatever. El cas és que Sir Arthur Conan Doyle mai el va descriure amb el barret de caçador.

!

Per cert... M'encanta el nom de Sherlock!

2 comments:

Anonymous said...

hola nuria!
Primer de tot dir/te que fer un blog i escriure fets curiosos i interessants es un acert.
No peco d'inteligent pero soc una persona que les curiositats m'atrauen molt i se'm queden molt abans que fer una preciosa derivada.
Trobo que les curiositats son essencials per entendre millor la vida, i no perque t'ho diguin de forma directa, tot el contrari, tu has de reflexionar i aixo fa treballar el cervell i es molt bo per allargar la teva vida celebral.

He de dir que la teva foto, es molt original i tothom sap que el teu cervell no es de cartro aixi que no aixequis el dit dient que si.. perque menteixes...

M'he llegit tots els comentaris, i et preguntaras, per que no estudia i deixa de mirar el meu blog?
No he deixat de llegir-lo perque m'interessa el que escrius, no es fer la pilota sino dir una realitat

en un dels escrits posa que vols tancar el blog perque no te gaire sentit. Potse ja has cambiat d'idea, pero et dic que si anunciesis la teva web, la gent la miraria mes i et comentaria. Jo no he sapigut la teva adresa fins que no li he preguntat a algu.
Anunciala i la enriqueixeras!

si us plau, vull que investiguis qui soc, no cal que et posis cap barret, viuries en una mentida causada per un ilustrador o un guionista.

adeu

Anonymous said...

Moltes gràcies!! Jo també penso que les curiositats són interessants, són cool.

No, ja no penso en tancar el blog, però aquell dia no deuria estar massa inspirada i ...

Haha, la capsa de cartró al cap era per mantenir l'anonimat... però ja veus, al segon post ja vaig posar una foto de la meva cara!

Ets el Néstor... ho sé pel títol del blog i per la manera d'escriure i per la increïble manca d'accents... haha!

Merci per commmmentar!
Bon cap de setmana!